Dienstverlening

Kwaliteit

We streven naar een goede kwaliteit en een cultuur van continu leren.

Wat gaan wij daar voor doen?

Werken aan Kwaliteit is een groeimodel binnen de organisatie dat in 2022 is gestart. Het model streeft naar een cultuur van continu verbeteren. Enerzijds door medewerkers op te leiden op het gebied van kwaliteitsmanagement vanuit de Leanprincipes. Anderzijds door concreet aan  de slag te gaan met het optimaliseren van dienstverleningsprocessen.

Hoogwaardige  kwaliteit dienstverlening

(bedrag x 1.000)

Realisatie 2021

Begroting na wijziging 2022

Primitieve begroting 2023

Begroting 2024

Begroting 2025

Begroting 2026

Lasten

Burgerzaken

60

152

62

62

62

62

Totale lasten

60

152

62

62

62

62

Baten

Burgerzaken

0

0

0

0

0

0

Totale baten

0

0

0

0

0

0

Mutaties reserves

39

-125

0

0

0

0

Resultaat

99

27

62

62

62

62

Deze pagina is gebouwd op 11/15/2022 09:04:07 met de export van 11/15/2022 08:47:07